نرم افزار رستوران سایان

نرم افزار رستورانی افزایش سود سایان

سامانه افزایش سودآوری و کنترل هزینه رستورانی سایان به منظور افزایش سود آوری از طریق کاهش هزینه و بهینه سازی فرایند تولید غذا(محصول)، برای رستوران‌ها،فست فودها، کیترینگ ها و کافی شاپ‌های تک شعبه‌ای طراحی شده است. شما با استفاده از این بسته نرم افزاری و مشاوره‌ها و آموزش ‌های اجرایی مشاوران مجرب گروه سایان ابزاری را در دست خواهید داشت که در نتیجه آن با رعایت استاندارد مصرف مواد اولیه و کنترل ضایعات، هزینه های محصول نهایی رابه طور چشم‌گیری پایین خواهید آورد. کنترل صندوق‌های فروش از راه دور، گزارشات سودآوری روزانه و شناسایی شاخص‌های استراتژی فروش به منظور افزایش سودآوری بخشی از مهمترین امکانات جانبی این سامانه محسوب می‌شوند. تجربه بیست ساله گروه سایان در این حوزه نشان می‌دهد که بسیاری از کسب و کارهای رستورانی با استفاده از یک سیستم هوشمند در کنترل مصرف مواد اولیه و کنترل ضایعات می‌توانند در کمتر از دو ماه سود ناخالص خود را به طور قابل توجهی افزایش دهند.

کترل هزینه و افزایش سود رستوران

سامانه افزایش سود و کنترل هزینه سایان

پس از اجرای موفق سامانه ERP رستورانی در معتبرترین رستوران‌های زنجیره‌ای در کشور بر آن شدیم با طراحی سامانه افزایش سودآوری و کنترل هزینه در جهت ارائه خدمات به کسب و کارهای کوچک رستورانی قدم برداریم. استفاده از این سامانه علاوه بر افزایش سودآوری کسب و کارهای کوچک با تدوین زیرساخت‌های لازم ،آن‌ها را برای توسعه و رقابت با مجموعه‌های زنجیره‌ای و کلان آماده می‌کند.

سود روزانه رستوران شما دقیقا چقدر است؟

با استفاده از بسته نرم افزاری " افزایش سود و کنترل هزینه سایان" شما می‌توانید سود ناخالص رستوران خود را در پایان هر روز کاری به صورت دقیق مشاهده کنید وقوت و ضعف خود را بشناسید . می‌توانید روند سودآوری خود را در بازه های زمانی مختلف پیگیری کنید و برای سودآوری خود هدف گذاری و برنامه‌ریزی انجام دهید. کارشناس آموزش در کنار کارشناس استقرار نرم افزار شما را در این راه هدایت می‌کنند.

کاهش هزینه رستوران
کترل هزینه و افزایش سود رستوران

از شفافیت صندوق های فروش در رستوران خود مطمئن شوید

یگی دیگر از مشکلات رایج کسب و کارهای رستورانی فرایند تحویل صندوق و عدم وجود راهکارهای امنیتی برای جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی صندوقداران و پرسنل است. متاسفانه عدم طراحی مناسب نرم افزارهای فروش رستورانی راه های زیادی را برای سوء استفاده گران فراهم کرده به طوری که افراد با اطلاعات کمی در مورد عملکرد نرم افزار و دانش اندک نرم افزاری می‌توانند در غیاب مدیریت اصلی رستوران به دستکاری صندوق و برداشت پول از آن از راه‌های گوناگون اقدام کنند. گروه سایان با اشراف کامل به این پروسه، فرایندهایی را طراحی کرده است که مدیریت رستوران را بدون نیاز به تغییر نرم افزار فروش از هرگونه سوء استفاده احتمالی آسوده خاطر خواهد کرد.

کنترل و کاهش ضایعات رستوران

نرم افزار رستورانی سایان با ارائه گزارش‌ ضایعات مواد اولیه ،به شما کمک می‌کند تا از اتلاف مواد اولیه در پروسه تهیه غذا جلوگیری کنید و پرسنل خود را به استفاده درست از مواد اولیه متعهد نمایید. این ابزار این امکان را فراهم می‌کند که در انتخاب تامین کنندگان خود معیار درستی در دست داشته باشید و همچنین راه‌هایکنترل ضایعات و کاهش هزینه را به شما آموزش می‌دهد.

کنترل موجودی رستوران

چرا نرم افزار رستورانی سایان انتخاب شماست؟

در وهله نخست باید گفت در حال حاضر هیچ مجموعه‌ای به جز سایان راهکارهای تخصصی و جامع در زمینه بهینه سازی فرایند کسب‌و کارهای رستورانی ارائه نداده است. در مورد نرم افزارهای مشابه موجود در بازار که اغلب، سیستم های محاسبه انحراف مصرف را به عنوان بخشی از سیستم فروش به مشتری‌های خود عرضه می‌کنند باید گفت پیچیدگی بیش از حد، کمبود تجربه عملی در مدیریت رستوران، باگ‌های نرم افزاری، محیط کاربری نامطلوب نرم افزار و بسیاری دلایل دیگر مانع از استفاده از این قابلیت ها برای کسب و کارهای رستورانی می‌شود. پیچیدگی استفاده از ابزارهای موجود به حدی است که افراد متخصص در آن‌ها هزینه استخدامی بسیار زیادی دارند و در بازار کار به سختی قابل دسترسی هستند. لذا ما در سایان برآن شدیم تا محصولی را به مشتریان خود ارائه دهیم که علاوه بر سادگی در استفاده و محیط کاربرپسند ، با همراهی کردن تجارب خود در این حوزه راهکاری عملی برای افزایش سود پدید آوریم.

از لحظه امضای قرارداد با سایان شما با 2 کارشناس خبره از تیم سایان کارگروه افزایش سود خود را تشکیل می‌دهید. کارشناس استقرار سایان همکاری خود را به مجموعه شما آغاز می‌کند و فرایندهای استقرار را آموزش می‌دهد، پیگیری می‌کند و در صورت لزوم برای پرسنل برنامه‌های آموزشی که توسط کارشناس آموزش رهبری می‌شود را طراحی می‌کند. لذا شما با خرید بسته نرم‌افزاری"افزایش سود و کنترل هزینه سایان" خدماتی را دریافت خواهید کرد که حاصل تجربه همکاران ما در حوزه‌های متفاوت اجرایی،فنی مهندسی ،مدیریتی و ... در کسب و کارهای رستورانی است. ما فقط یک نرم افزار ارائه نمیکنیم، سایان از ابتدای فرایند راه اندازی و استقرار سیستم کنترل در کنار شما خواهد بود و تا حصول نتیجه نهایی که همان افزایش سودآوری مجموعه شماست با تعهد و جدیت پروسه را هدایت می‌کند.